събота, 9 ноември 2019 г.

Вицове - само сока, ноември 2019 г.


Питат радио Ереван:
– По какво си приличат индианците и жените?
– Почнат ли много да се гримират, голям лов ще пада.

***

Тя:
- Пусни ме под юргана. Студено ми е.
Той:
- С гащи не може. Тук има дрескод.

***

Професор по математика среща свой бивш студент:
- И, как е?... Прилагате ли знанията, които съм ви предал и в живота?
- Ами, да... Наскоро си изтървах ключовете в една шахта, огънах една тел във формата на интеграл и си ги извадих...

***

Счупвайки неволно бутилката ракия, стругарят Харалампи мигновено промени сексуалната си ориентация в очите на приятелите си...

***

В американски офис, грозновата служителка към шефа си:
- Бос, гледам всички колежки са завели срещу теб дела за сексуално посегателство. Тъй като само мен не си ме опипвал, смятам да те съдя за дискриминация!