събота, 22 февруари 2020 г.

Вицове - само сока, февруари 2020 г.


В голяма фирма на едно от бюрата звъни телефонът:
– Ало.
– Искам веднага да занесете всички отчети в 23-ти кабинет! – запенил се някой.
– И що пък точно аз да го свърша?! – попитал с безразличие чиновникът.
– Ти знаеш ли с кого разговаряш, бе?! – онзи, тотално кипнал.
– Не…
– С шефа на фирмата! Само да щракна с пръсти и си изхвръкнал!
– А ти знаеш ли с кого разговаряш?
– Не.
– Ми, що си не еб*ш майката тогава?!

***

Със сигурност, логото на Apple е измислено от българин. Спомнете си нашенската поговорка:
- К'во мое да изедем,че изедем; к'во не мое, че наапем!

***

- Разбра ли, че Пешо напусна фирмата?
- И къде е отишъл?
- В гей-клуб. Казва, че парите са повече, а те е*ат по-малко!

***

– Жена ми разбра за съседката!
– Как така разбра?
– Папагала ме издаде, неговата мама!
– Разказвай...
– Ми, дойде съседката в нас за сол и той като я видя и вика „О, бейби, тук ли си? Сега ще ти скъсам прасковката!"

***

Жените сполучливо пазят тайни! В група... От по 40 човека.