неделя, 25 август 2013 г.

Смех

Арменец е звание, евреин е призвание, циганин е професия, българин е съдба.
   *
Във връзка с увеличеното си тегло Моника Люински заведе пореден съдебен иска срещу Бил Клинтън. Този път тя обвинява бившия президент, че не й е съобщавал калоричността на употребяваните продукти.
  *
- Докторе, за пореден път ви обяснявам - аз наистина съм болен.
- А аз ви казвам, че си внушавате. Нищо ви няма.
- Но аз се чувствам много зле.
- Това е от вашата мнителност. Еедин съвет: повтаряйте си "Аз съм здрав, здрав съм!" и ще се чувствате отлично.
- Ами..благодаря.
Болния става и тръгва да си ходи. Доктора:
- Момент, а хонорара ми?
- Това е от вашата мнителност, докторе, повтаряйте со "Платиха ми, платиха ми!" и ще сте в отлично настроение.
    *
- Синко, ела тука!
- Да, татко?
- Да си пипал Кама Сутра-та?
- Пипах я...
- А нещо да си рисувал там?
- Ами, да..
- Иди сега да разплетеш майка си!
   *
Учебен час. Отваря се вратата и влиза ученик.
- Защо закъсня? - пита го учителката.
- Исках да отида за риба, но баща ми не ми разреши, - отговаря Иванчо.
- Твоят баща правилно е направил! - казва учителката, - той ти е обяснил, защо трябва да отидеш на училище?
- Да - кима Иванчо,- той каза, че няма да стигнат червеите за двама.
   *
Как ходят на среща англичанин и българин??
Англичанинът-бръснат до синьо и леко пийнал.
Българинът-пиян до синьо и леко бръснат.
   *
Моят шеф ми казва:
"Дали може да дойдеш съботата в офиса. Знам, че си имаш планове за уикенда, но фирмата има нужда.
Аз казвам:
"Няма проблем, но вероятно ще закъснея, че през почивните дни градския транспорт е ужасен.
"Добре, кога мислиш, че може да стигнеш?
"Понеделник."