вторник, 27 август 2013 г.

Смех

"Колко е малък света" - помисли си докторът, докато предписваше по 6 клизми дневно на
катаджията...
    *
Девойка при врачка:
- В мен са влюбени двама - Марин и Светльо. На кого от тях ще провърви?
- На Марин. Ще се ожениш за Светльо
    *
Умиращ мъж към жена си:
- Не плачи, скъпа! Още си млада, ще се омъжиш пак...
- Ех, да бях с десет години по-млада...
    *
- Кой е най-възрастният във вашето семейство?
- Пра-пра-пра-пра-прадядо.
- Това не е възможно! - му казах аз. А той отвърна:
- В-в-в-в-възможно е.
    *
- Скъпа, вече ще живеем в скъп апартамент, както ти искаше!
- Ооо, скъпи, как се радвам! Купуваме си апартамент ли?
- Не, качиха ни наема...
    *
Мъж и жена в ресторант. Към мъжа се приближава очарователна блондинка, която го целува по бузата без нищо да казва и излиза.
Жената със злобен тон:
- Коя е тази?!
- Остави ме...Сега мисля, как ще и обясня на нея ти коя си...
    *
Съвършено непонятно ми е защо жените обичат котки. Котките са независими същества, те не слушат, не идват, когато ги викат, обичат да се шляят по нощите, след това се прибират, за да бъдат нахранени и погалени. След това искат да ги оставят на мира за да поспят.
С други думи: в котките жените неясно защо обичат това, което ненавиждат в мъжете...