сряда, 28 август 2013 г.

Смех

Умният мъж се старае да не дава на жена си повод за обида.
На умната жена за да се обиди поводи не й трябват.
   *
 Мъж се връща от командировка, влиза в спалнята и гледа с потрес - жена му под юргана с друг мъж. Онзи става, облича се и се изнизва тихо, без да каже ни дума...
Нашият шашнат пита:
- Кой беше този?!
- Е па, откъде да го знам?! Нали виждаш - ни на теб здрасти, ни на мен довиждане… 
   *
- Здравейте, това БНР ли е ?
- Да, кажете...
- И сега всички ме слушат?
- Да, в ефир сте!
- И в магазините, и по пазарите... навсякъде?
- Да, навсякъде!!
- Добре... Иване, не купувай мляко, баба е купила!
   *
Отива девойка в църквата:
- Отче, какво да правя: съгреших с един мъж...
- Изяж пет лимона без захар, дъще моя.
- И какво? И отново ще стана невинна?
- Не. Невинна повече няма да станеш, но поне усмивката от лицето ти ще махне.
    *
Младеж към девойка:
- Знаеш ли какво е IQ?
- Надявам се, не е нещо неприлично.
    *
Между приятелки:
- Как се променят мечтите! Когато бях малка, мечтаех да се появи някакъв принц на кон и да ме отведе със себе си. Сега за това мечтае съпругът ми...
    *
Жена сънува кошмар, вика изплашено и буди мъжа си.
- Сънувах, че ме гонят канибали, а пред мен голяма пропаст. Нямаше какво друго да правя освен да скоча и да полетя надолу. За щастие успях да се хвана за едно дръвче, стърчащо от скалите...и после се събудих.
- Виждаш ли, спасила си се. Така, че сега можеш да пуснеш дръвчето.