петък, 2 август 2013 г.

Актуално!

Рашидов влезе в  нова роля

„Оттук нататък ще бъда враг на всичко, което съсипва свободата на словото – днес много
трудно мога да говоря за нея. А какво казвам в личното ми пространство, дали пея или рисувам, е моя работа – в това се състои чарът ми на волен творец“. Това казва бившият културен министър и сега депутат Вежди Рашидов пред „Стандарт“ по повод скандалните си реплики в парламента  вчера. Тогава Рашидов обвини в. „Стандарт“, че е клекнал пред Делян Пеевски.
„Няма да позволя на един подлец да манипулира отношенията ми в обществото. Нито ще разреша да бъдат накърнени дългогодишни, искрени и скъпи приятелства“, казва Рашидов по повод записите, които са част от негов неформален разговор с репортери в парламента.
Той продължава изявлението си така: „За 62 години съм доказал, че не съм предател – така съм научен от родителите и дедите ми. За мен най-свещеното са семейството, изкуството и приятелството. Към Славка Бозукова, Валерия Велева и Тошо Тошев, чиито имена са пуснати в този запис, изпитвам само обич и вяра. Извинявам им се, ако у тях е останало чувство на огорчение след вчерашния измислен изкуствено създаден конфликт. Безкрайно ги уважавам и като професионалисти, въпреки че те като личности са ми стократно по-ценни, отколкото възможността да присъствам в медиите, които управляват. Имам достойнство да поискам прошка“.