събота, 12 октомври 2013 г.

Смех

Що не дадоха нобела за мир на Сидеров. Първият фашист, който се е коалирал с комунисти и с етническа партия едновременно
     *
Тежко на държава, в която Здравко от Ритон и Люси са музикални специалисти и жури в музикален формат, а П. Буюклиева се прави на тийнейджърка
    *
- Изгорете вещицата!
- Но тя е красива...
- Добре, но след това я изгорете!
    *
Младеж споделя на стената си във Фейсбук:
"Момичетата, които пишат в статуса си: "Трудно е да ме намериш, лесно е да ме изгубиш." ми напомнят за чорапите ми- винаги така се случва..."
   *
Всеки мъж иска да има умна, добра, вярна и красива жена… Но всичко се прецаква, когато умната разбере за добрата, а вярната за красивата
   *
Момиче поканило гаджето си на вечеря в дома на родителите си. Перспективата била ужасяваща, но тя му обещала, че после ще излезе с него и ще му се отдаде. За да се приготви, момчето, което също било девствено, отишло в аптеката да си купи презервативи. Аптекарят бил много услужлив и му обяснил всичко за секса. Накрая попитал момчето дали иска опаковка с три или шест презерватива.
- Мисля, че предпочитам шестте - отвърнал младежът. - Пред
полагам, че следващите няколко нощи ще съм доста зает.
Момчето отишло навреме за вечерята и на вратата го посрещнала приятелката му. Тя го въвела в трапезарията, където вече седели родителите й. Настанили го и му предложили да каже молитвата. Момчето свело глава. След десет минути главата му продължавала да е наведена. Когато след двайсет минути все още не бил изправил глава, момичето се наклонило към него и прошепнало:
- Не знаех, че си толкова набожен.
- Аз пък не знаех, че баща ти е аптекар.
   *
Вуте хванал златната рибка.
1-во желание:
- Да умре на комшията кравата.
- Ок..
2-ро желание:
- Да умре и на другио комшия кравата.
- Ок....
3-то желание:
- Да умре и мойта крава
- Е, що и твойта, бе..
- Да нема от къде да си купат млеко...