сряда, 2 октомври 2013 г.

Смех

Сидеров  и „Атака“  не могат да си оправят сметката в един ресторант, българите гласуват за тях да им оправят живота.
    *
- Как е жена ти в леглото?
- Бе и аз не знам... Едни казват - добре е, други казват - не е добре..
    *
В чата:
- Ще гледаш ли ББ?
- Всеки ден го гледам.
- Как така? Нали започва днес?
- Кое започва днес?
- Ами Биг Брадър 2.
- А, това ли, аз мислех, че питаш за Бойко Борисов.
   *
Питат радио Ереван:
- Защо американците заедно с бомбите мятат на афганистанците храни и медикаменти?
Отговор:
- Афганистанският народ е малък, ако не го хранят и лекуват - няма да може да издържи цялата антитерористична операция.
   *
Потъва кораб. Капитанът моли всички пътници да се качат на лодките, но пътниците ги е страх да се прекачат. Тогава капитанът минава лично до всеки пътник, казва им по нещо и бързо се прекачават. Капитанът и помощник-капитана се качват последни на последната лодка. Помощникът го пита:
- А какво им казахте, че всички ви послушаха?
- Към всеки с различен подход. На немците им казах, че това е заповед. На американците казах, че е патриотично, на японците, че повишава потенцията, а на българите, че е забранено.
    *
Едно дете било от смесен брак - майка му била циганка, а баща му - евреин. Отива един ден то при баща си и го пита:
- Тате, аз циганче ли съм или еврейче?
- Е, как, сине. Аз като съм евреин, евреин си и ти.
Отива детето при майка си и я пита:
- Мамо, аз циганче ли съм или еврейче?
- Сине, аз 9 месеца съм те носила, майка съм ти. Естествено, че си циганче. А защо питаш?
- Ами на улицата видях едно колело и сега се чудя - да го открадна ли или да го продам
    *
Между млади съпрузи:
- Скъпа, знаеш, че не съм много придирчив, пък и обичам картофите, по цял месец ядем все картофи...
- Потърпи още една седмица, мили, разделът с картофите в готварската книга вече е на привършване...
     *
Жена се обажда на съпруга си. Известно време мъжът слуша, след което казва "Скъпа, хайде ще ти звънна след малко, че в момента не мога да псувам..."
     *
Две зайчета много се обичали и най-накрая решили да си имат малки зайчета. Опитвали те няколко седмици... минала цяла година, но уви нищо не ставало. Най-накрая решили да отидат на доктор и да видят дали той може да им помогне с проблема. Отиват при доктора, влизат в кабинета и му казват:
- Докторе, отдавна сме заедно, ...много се обичаме и искаме да си имаме малки зайчета. Вече цяла година опитваме, ама нищо не се получава. Можете ли да ни помогнете с нещо?
Доктора:
- Момчета, как я мислите вие тая работа?