вторник, 8 октомври 2013 г.

Смех

- Нещо не мога да разшифровам йероглифите на този папирус,
 - жалва се младия асистент на
възрастния.
Старият учен гледа няколко минути папируса, после раздразнено казва:
- Какво не е ясно тук? Обикновена рецепта, написана от доктора на фараона...
    *
Руската преса твърди, че Путин е предложен за Нобелова награда за мир, защото е спасил Сирия от друг носител на Нобеловата награда за мир.
Най-неприятният момент в търсенето на истината е, когато я намираш…
    *
Мъж си тръгва от любовницата. Обличайки се, забелязва в огледалото, че има смучка на шията. Какво да прави? Нищо не може да измисли, прибира се вкъщи. Влиза си у тях и кучето започва да скача от радост върху него. Хрумва му спасителна идея. Започва да се бори с кучето, къса си ризата и в този вид отива в хола при жена си.
- Кучето ни е съвсем побесняло, - казва той на жена си. - Виж, как ме ухапа по шията!
- На мен ли ще ми разправяш. - отговаря жена му, вдигайки си блузката. - Мен пък ме нахапа по гърдите.
    *
Утрото на англичанин: Става, отива до хладилника, отваря хладилника, изважда яйцата, вари ги, изяжда ги.
Утрото на французин: Става, отива до хладилника, отваря хладилника, изважда яйцата, прави си омлет, изяжда ги.
Утрото на българин: Става, отива до хладилника, отваря хладилника, почесва си яйцата, затваря хладилника.
   *
Когато на 18 годишно момиче и предлагат да я запознаят с момче, тя пита:
- Хубав ли е?
25 годишната пита:
- Добър ли е?
А след 30 годишна възраст:
- Къде е?
    *
Семейство се разхожда покрай реката където има зеленчукови градини. По едно време съпругата казва:
- Интересно нещо! Вече за четвърти път ме питаш как е майка ми! И то винаги, когато минем покрай някое плашило...
    *
Мъж и жена през нощта.
Жената:
- Скъпи мисля че има крадец.
Мъжa:
- И аз какво да направя?
- Отиди да събудиш кучето!