вторник, 26 ноември 2013 г.

СмЕх

И при снега е като при секса...винаги има изненада не знаеш колко сантиметра ще е и колко
дълго ще продължи. Честит първи сняг.
    *
Попитали радио Ереван:
- Ако нямаме календар, как да разберем, дали наближава Коледа в България? Радиото отговорило:
- Ако прасето квичи от ужас, значи е скоро!
    *
Влак се движи по релсите с висока скорост. Изведнъж излиза от релсите и тръгва през полето. Началникът на влака се обажда на машиниста:
- Къде тръгна през полето, бе? За тебе релси няма ли?
- Има, ама на релсите имаше човек...
- Е, какво като има човек? Нали сме се разбрали - газиш го и продължаваш...
- Е, газя го, ама той бяга през полето...
   *
От Македония:
Женскa към мъжо си:
-Ти си кaт мобилен телефон!
Он сa рaдвa и горделиво викa:
-Оти вибрирaм много бръже ли?
-Не! Коги влaaш у тунел връзкaтa ти сa
рaзпaдa!
    *
Тя готви-аз ям, аз разхвърлям-тя подрежда, аз цапам-тя чисти...
Горкичката, какво ли щеше да прави без мен?!
    *
Пешо сглобява мебелната секция. Жена му:
- Нещо не си я донаправил. Ако отворя вратичката на долния отдел, вратичката на средния се отваря също и удря по главата.
Пешо:
- Всичко съм направил правилно. Долният отдел е за нещата на тъщата.
     *
- Какво най-много ти се иска в живота?
- Да си намеря добра работа, да се оженя щастливо, да отгледаме децата...
- Ха-ха, веселба! Кажи нещо сериозно?
- Да имам същия меч, като на Люк Скайуокър...