вторник, 11 февруари 2014 г.

СмЕх

Новината, че на държавата й се налага да праща военизирана полиция срещу битова престъпност е показателна по темата за сигурността.
***
Току-що завършила млада дама е назначена за учителка по география на ученици в 11 клас.
Още в първия час те я правят луда и тя със сълзи на очи отива при Директора на гимназията:
- Господин Директор, тези деца са невъзможни.Говорят в час, закачат се с мен, правят ми намеци.....
- Уважаема колежки, Вие просто още нямате подход към учениците. Елате с мен и се учете как се разговаря с тях!
Влизат двамата в класната стая и Директора казва:
- Здравейте, пичове!
- Мараба, Шефе!
- Абе, мога ли да ви отпера един въпрос?
- Питай бе, Шефе.
- Я вие, като сте толкова печени, ми кажете - може ли да се постави презерватив на глобус!?
- Н.З., Шефе. Кво е туй "глобус".
- Ей за това съм ви довел тази яка пичка, да ви научи.....
***
Съдейки по сметките, които идват в къщи, от чешмата ми тече минерална вода, боклука ми го извозват с Лексъс, домофонът ми е в роуминг, а улицата пред нас я мете кмета лично!
***
Влиза един в секс-шоп с намерението да си купи надуваема кукла.
- Мъж или жена ще искате?
- Жена, моля.
- Черна или бяла?
- Бяла.
... - Християнка или мюсюлманка?
Този въпрос вече учудил мъжа:
- Каква може да е разликата? Все пак това е само една надуваема кукла!
- Мюсюлманките понякога избухват…
***
До входа на църква пасторът е сложил надпис: "Ако си изморен от грешния живот, отвори тази врата и влез!".
Малко по надолу е написано с червило: "А ако не си изморен, позвъни на телефон 54 53 32!"
***
Пиян се връща в къщи, целият му панталон опръскан. Жена му, след като го оглежда от глава до пети, казва:
- Дъжд ли вали?
- Не! Вятър духа!
***
14 Февруари...
-Имате ли картичка с надпис: "За единствената жена в живота ми." ?
-Да
-Дайте ми седем