неделя, 16 февруари 2014 г.

СмЕх

Нещата не отиват на добре:)
- Мило, отивам на психиатър. Вечерята е в пералнята...
***
Двама шефове си говорят.
- Какво прави готината ти секретарка?
- Уволних я. Извъртя ми гаден номер.
Един ден влизам в кабинета, а тя ме посреща с "Имам една изненада за Вас" - и излезе.
След малко се появява цялата ми дирекция на вратата, носят цветя, бонбони, коняци...
Скандират: "Честит рожден ден, господин Директор"...
- Е, какво лошо има ?
- Ами аз вече се бях съблякъл...
***
На Олимпиадата в Сочи днес е регистриран световен рекорд по хвърляне на диск. Рекордьорът е българин, а дискът - на Веселин Маринов.
***
Българските пощи решили да издадат марка с лика на Сергей Станишев. След време се оказало, че марката не успява да се задържи на плика. Била назначена комисия от експерти за изясняване на проблема. След три месеца те представили заключенията си:
1. Пощенската марка е напълно изрядна.
2. Лепилото е от най-високо качество.
3. Просто хората плюят не от страната, която трябва.
***
Сара се обажда на Исаак:
- Идвай довечера, Авраам ще излиза и няма да е удома!
- А аз как ще разбера, че е излязъл?
- Когато излезе ще хвърля стотинка на двора, като чуеш да иззвъни - влизай!
Вечерта Авраам излязъл, Сара метнала стотинката през прозореца, и зачакала. Чакала, чакала, а Исаак не идва и не идва. По едно време погледнала през прозореца и викнала:
- Исаак, какво правиш там?
- Стотинката търся, мамицата й, къде ли е паднала?
- Ах ти алчна натура! Аз отдавна я дръпнах с конеца обратно при мен!
***
Снощи пих коняк "Наполеон", после коняк "Кутузов", тази сутрин осъзнах цялата жестокост на войната от 1812!
***
Фотоалбум на бабата:
1938г. - тръгна на училище (1 снимка)
1949г. - завършва училище (2 снимки)
1957г. - завършва университет (1 снимка)
1962г. - сватба (1 снимка)

Фотоалбум на внучката:
19:38ч. - отива на кафе (29снимки)
19:43ч. - носят и меню (13 снимки)
19:59ч. - носят поръчката (41 снимки)
20:01ч. - отива до тоалетната (123 снимки)
20:09ч. - излизайки от тоалетната среща приятелка(56 снимки)
20:15ч. - носят десерта (31 снимки)
20:25ч. - носят сметката (18 снимки)