петък, 21 февруари 2014 г.

СмЕх

Един ден от седмицата бъди себе си, а останалите 6 дни отново си изграждай авторитета!!!!
***
Надпис в студентска столова: "Не взимайте прекалено много хляб!" Отдолу дописано с молив: "... има в кюфтетата"
***
Скарано семейство не си говорят вече трети ден. Вместо да си говорят, си пишат бележки.
Вечерта мъжът оставя на нощното шкафче на жена си бележка: "Събуди ме утре в седем и половина".
На сутринта се събужда в девет, а на шкафчето си вижда друга бележка: "Ставай, вече е осем без двайсет"...
***
Един нашенец ходил на гости при приятел в Сърбия. Хапнали, пийнали, дошло време да лягат. Сърбина го попитал:
- Брате, дека искаш да спаваш, при беба, или на кухню?
Нашия си рекъл "а бе, какво ми трябва бебе да ми реве цяла нощ" и казал:
- В кухнята.
Сутринта нашия чува, че влиза някой. Отваря очи - страхотна мадама по бельо, отваря хладилника да си вземе нещо. Видяла го тя и го поздравила:
- Добър дан, я съм Беба!
- Добър дан. А, я съм будала.
***
Животът стана като кубчето на Рубик - таман наредиш едната страна и като погледнеш другата.... си е*ало мамата!
***
Влиза един в тоалетната. Свалил си гащите и седнал.
Чува глас:
- Здрасти!
Отговаря му:
- Здрасти!
И още:
- Как си?
И отговаря:
- Ами добре.
- Какво правиш?
- Ами се*а...
И пак чува:
- Айде ще ти звънна по-късно, че тук един идиот от другата тоалетна ми отговаря и той...
***
Предизборни новини:
На следващите избори беше решено да се гласува, чрез СМСси
Следизборни новини:
Водещи:
1. Операторите отбелезаха рекордни продажби на СИМ карти.
2. Всички партии без изгключение имаха много над 100 процента от гласовете.
3. След пребровяане на гласовете се оказва, че в България живеят около 187 500 000 души.
4. Едно детенце от 5 клас изчисли, че избирателната активност е била около 2500 процента и това не е възможно!
5. Партийните лидери заклеймиха, че изказването на детето е погрешно и ще направят нови реформи в образованито, за неговото подобряване.