събота, 22 февруари 2014 г.

СмЕх

- Ало, пътна помощ ли е?
- Да, кажете.
- Стана една катастрофа... Да дойдете да прибирете колата.
- На кой адрес?
- На "Евлоги Георгиев" № 42, 44 и малко на 45.
***
- В този замък има ли призраци?
- Всички така говорят! Мен ако питате, това са само слухове - аз и до ден днешен не съм видял нито един призрак! А живея тук от вече осемстотин години!
***
Василиса Прекрасна била просто невероятна.
Вдигне дясната ръка - появява се езеро, вдигне лявата - лебеди плуват в езерото... вдигне още 200 грама - започват и по-сложни халюцинации....
***
От зоопарка е избягал пазачът. (Въпреки, че е възможно лъвът да не казва цялата истина.)
***
Карал си един колелото по селския път. Жега - страшна, пътят - в трапове и ями - изморил се човекът и спрял да си почине на един мост. Гледа: на моста - рибар. Седи си и гледа втренчено плувката.
- К'во, рибка ли ловим?
Онзи мълчи.
- Викам, рибка ли ловим?
Отново мълачние.
- Бе, ти да не си глух?! Питам те рибка ли ловиш?
Нищо.
Теглил му една на ум тоя и се качил на колелото. Заизкачвал един баир - върти, върти, очите му ще изскочат, а жегата - жестока! Тъкмо се изкачил на високото и гледа, че рибарят му маха. Спуска се той бързо, стига до моста, а там рибарят:
- К'во, колело ли караме?!
***
Един отива при комшията и го пита:
- Абе, Пешо, ти ли вари ракия миналата седмица?
- Да, защо?
- Хайде да те помоля вече да не си изхвърляш джибрите в гората, че оня ден ходих на лов и едни пияни зайци ми опънаха а кучето!
***
Тестът за мъжество е следния:
1. Окосмяване.
2. Да се отрежат ушите на една мечка стръвница.
3. Да се оправи една японка, която е с черен пояс по карате.

Влезнал французина – отпаднал още на първия етап.
След него американеца – окосмяването добре, ама мечката му разказала играта (изподран, изпокъсан). . .
Накрая се явил нашия човек -българина.
- Съблечете се.
- Ми, аз съм съблечен!
Влезнал при мечката. След десетина минути излиза целия в пот, но доволен и вика:
- Мечката е готова. Къде е сега оная японка дето трябва да и отрежа ушите?