събота, 8 февруари 2014 г.

СмЕх

Британски учени открили ,че след третата ракия българите използват псуването на майка, като запетая!
***
По света казват: Детето спи като ангелче...
В България: Детето спи като заклано...
***
Трима приятели пътували със самолет, но горивото свършило.
- Приятели, имаме само два парашута. Нека аз да взема единия, защото имам деца и семейство които трябва да храня.
- Добре, скачай.
Скочил първия.
- Вземай парашута и ти също скачай.
- А, не. Няма да те оставя да умреш.
- Няма, аз ще скоча след теб.
- Как.Нали остана само един парашут? Нали Иван вече скочи.
- Аз на Иван му дадох торбата с храна. Нали имал семейство да храни.
***
Отива жена с бебе при доктора.
Докторът прегледал бебето и:
- На кърма ли е, или на сухи млека?
- На кърма е.
- Съблечете се...свалете си сутиена!
Докторът дълго оглеждал и опипвал гърдите й и казал:
- Хм...нямате мляко! Странно как детето не е гладно!
А жената:
- Ами... аз съм леля му, но се радвам, че дойдох.
***
Нaполеон Бонaпaрт по време нa своите битки винaги е носил червенa ризa, зaщото aко бъде рaнен от червенaтa му ризa нямa дa се виждa, че кърви и войниците му по този нaчин нямa дa го отстрaнят от биткaтa! Двестa години по-късно Орешaрски използвa винaги тъмно кaфяв пaнтaлон...
***
- Ревнива ли си?
- Малко.
- А когато приятелят ти излиза без теб, звъниш ли му?
- В смисъл? Как така да излиза без мен?
***
- Моят мъж си въобразява, че е кон - оплаква се възрастна жена на психиатър.
- Яде само овес и оня ден си подкова краката. Може ли да го излекувате?
- Лечението му ще изисква много време и ще бъде много скъпо.
- Няма значение. Ние имаме пари. Досега мъжът ми е спечелил три конни състезания.