понеделник, 3 март 2014 г.

СмЕх

Всяка сутрин нова порция вицове!
***
Путин обещал да освободи Украйна на 4ти, за да не ни се дублират празниците!
***
Лежа си на дивана , пия си биричката , гледам си мача и изведнъж телефонът звъни :
- Взе ли детето от детската ? Напазарува ли ? Утре мама идва , нали не си забравил ? Защо мълчиш , Стефане ? ..
А аз не съм Стефан , аз съм Кънчо ... И ми стана едно леко на душата ...
***
При психиатъра:
- Докторе, вчера тичах по улиците почти гол, само по чорапи. Толкова ме беше срам…
- Така… Преди случвало ли ви се е такова нещо?
- Да, често.
- И също ли ви беше срам?
- Не, никога.
- Защо тогава ви е било срам този път?
- Единият ми чорап беше скъсан.
***
Защо не ми вдигаш телефона?
- Бях в банята.
- Три месеца?
***
Украинец, който бил в Испания, разказва за коридата:
"Арената такава хубава, на трибуната - испанците такива добри, спокойни... Испанските жени такива хубави, спокойни.... Пуснаха бика на арената - такъв един голям, спокоен.... Тореадорът излезе - един такъв хубав, спокоен...
И изведнъж тореадорът измъкна еднo  комунистическо знаме... И всички полудяха!
***
Разговор с мъж:
- Кафе?
- Може.
- Malibu?
- Да.
- 15 мин.
- Ок
- Ае.
- Ае...

Разговор с жена:
M: Искаш ли да отидем на кафе?
Ж: Кога?
М: Когато искаш, може след 30 мин - 1 час
Ж: Амиии...къде?
М: Ако искаш някъде по центъра
Ж: Амии...ако е на центъра трябва да се оправя...
М: Ами ок, тогава до вас някъде
Ж: Може
М: След 15 мин?
Ж: Ааа поне половин час
М: ?!?
Ж: Трябва да се оправя...
М: Е...ок, в кое кафе?
Ж: Все ми е едно...
М: Ок, тогава в *****
Ж: Ааа там много, много не ми се ходи
М: Ок, кажи в кое тогава ти се ходи
Ж: Амиии все ми е тая, честно да ти кажа
М: Ае остави за друг път...
***
Разговор между приятели:
-Какво прави вчера, нещо интересно?
-Ох, да знаеш снощи, към 3,30 часа, лудият ми съсед, такъв шут наби на входната ми врата, че от стреса си изтървах бормашината...