четвъртък, 10 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

БДЖ:)

СмЕх

Здравей, Майко Русия!
Това съм аз - твоят син Крим!
Завърнах се! У дома съм вече...
Има ли нещо за ядене?
***
Един руснак отишъл при художник да го нарисува. Художникът го пита:
-Как да ви нарисувам,господине?
-В героична поза-отговорил руснакът.
-И каква е тази героична поза?
-Ами пред мен бутилка водка и аз я гледам с отвращение...
***
Приятели си говорят по телефона. Накрая единият пита:
- Как сте в семейството? Всичко наред ли е?
- Абе, струва ми се, че жена ми нещо ми изневерява ...
- Стига, бе! И по какво прецени?
- Ами, преместихме се да живеем от Сливен в Бургас, а водопроводчика си е все един и същ ...
***
В леглото тя беше истинска тигрица - рижа и малко под 150 килограма...
***
Бармана е като фармацевт, но с по-ограничена инвентаризация
***
Мъж в секс магазин:
- Искам надуваема жена...
Продавачът:
- О,тъкмо пристигна нов модел,просто шик - пълен реализъм на тялото,стонове,драскотини,ухапвания... няма да съжалявате!
На следващия ден пристига мъжът и връща куклата Лили.
Продавачът:
- Какво,не стене ли Лили?
- Е,стене...
- Какво,не драска ли? Не хапе ли?
- Да,драска и хапе...
- Е,какво тогава?
Мъжът,почти плачейки:
- Не ми пусна Лили...
***
Пациентка пита доктора:
- След като съществува БГ Мама за какво са необходими лекарите?
- За да не умрете от някоя правописна грешка, госпожо!
***
Всяка сутрин нови вицове