вторник, 15 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

СмЕх

-Киро! Що членуваш при Светльо Витков, като Бареков дава 2 пъти повече?
-Ми, някой ми е взел гласа и ме е регистрирал.
***
"Двигателя не пада по-далече от самолета." Арабска поговорка
***
Пролет, слънце, зеленина, река, над нея – мост. В реката жаба, на моста – двама влюбени. И влюбените и жабата си мислят едно и също... "Ами, ако дойде щъркела?"....
***
- Докторе, боли ме между лопатките.
- Пушите ли?
- Не!
- Пиете ли?
- Не!
- А по чужди жени ходите ли?
- Не!
- Уважаеми господине, вече са започнали да Ви растат крила!
***
- Имам чувството, че жена ми ми изневерява. Да я заведа ли на гинеколог?
- И какво ще види гинекологът – списък на посетителите ли?
***
Жената се приготвя за лятото: купува летни рокли, обувки, сандали, шорти, шапки, няколко чифта бански …
Мъжът изрязва ноктите на краката — и това е, готово… Красавец!
***
В алкохола витамините са малко, затова ...трябва да се пие повече
***
Всяка сутрин нова порция вицове