четвъртък, 12 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г.

СмЕх

"Извършвам компютърни услуги.
Цена - 20 лв./час
В присъствието на клиента - 30 лв./час
При даване съвети от клиента - 40 лв./час"
***

Българин отишъл на специализация в Япония и гостувал на колега японец. Там искал да ползва тоалетна, но скоро се върнал при домакина и му се оплакал , че не знае как да влезе защото вратата на тоалетната няма брава и дръжка. Японецът му казал, че тя е с фотоклетка и сензор и като стоиш пред вратата 5 секунди, тя се отваря; като влезеш - автоматично се заключва; а като си свършиш работата и пуснеш водата - автоматично се отключва.
Българинът харесал технологията и си поръчал една за вкъщи. Когато обаче японецът дошъл в България, в дома на приятеля му, на вратата все пак имало брава. На въпроса "Защо?", нашият отговорил.
- Технологии... технологии, ама тук сме в България. Първия път, като спря тока - срах отвънка, а вторият път, като спря водата - спах вътре...
***

"Оказахме се неумели и нерешителни в упражняването на властта" е новото "осрахме се". Тъжният извод: само БСП може да свали БСП
***

Сутрин...
Мозъкът:
- Моля те, остaви ме още 5 минутки...
Тялото:
- Грaвитaциятa още не ми позволявa дa стaнa...
Пенисът:
- This is SPARTAAAAA!
***

Днес дадох на жена ми да разбере,какво ми е като ме мъкне по магазините.Влязохме в 11 кръчми и във всяка една пробвах ракията и мезето,после се върнахме в първата.
***

Не съм пък чак толкова болен!"-помисли си дядото, като видя колко таблетки пие внукът му преди да отиде на фитнес......

Всяка сутрин нови вицове