сряда, 18 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г

БулсаткоН

СмЕх

Жена се кара на мъжа си:
- Казах ти да не ми пречиш! Заради тебе изпуснах готварската книга, тя се затвори и сега не знам какво съм сготвила за обяд. .
***

Едно негърче боядисвало оградата и се изцапало с бяла боя , погледнало и му харесало как изглежда и се боядисало цялото в бяло ! Като го видяла майка му го набила,после го видял и баща му и той го набил след това и брат му и той го набил.
И накрая малкото негърче седяло само и си мислило -Мамка му от 10 мин. съм бял и вече мразя чернилките!
***

Срещат се двама приятели:
- Жоре, какво правиш?
- Записах се в хора и сега отивам на репетиция.
- Хор ли?!!! Ти и хор?!!! И какво правите там?
- Ами ... пием ракия, после биричка, играем на карти..
- А кога пеете?
- Като се прибирам .
***

- Как се нарича вървежен софиянец?
- Топ Шоп!
***

"Събудих се тази сутрин и започнах да се оправям за работа. Облякох си риза и докато се закопчавах, едното копче се откъсна и падна. После, приготвяки се си повдигнах чантата за да я преместя и дръжката се откачи. Най-накрая, излизайки от дома си, дръжката на входната врата ми остана в ръката.
Са малко ме е страх да се изпикая..."
***

Сибир, замръзнало езеро. Два полярници, млад и по - възрастен ловят риба.Изведнъж на леда се появява бяла мечка.
Възрастният рибар започва да сваля унтите и вади маратонки от раницата.
- За какво са ти?Мечката може да тича с 60 км/ч по леда - казва младият.
- Не ми пука каква скорост може да развие.Важното е да не ме изпревариш!

Всяка сутрин нови вицове