понеделник, 2 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г.

СмЕх
Майката природа...

Телефонът звъни в 4 часа сутринта. Някой си прави майтап:
"Алоооооооо, да ви е изчезнало стадо говеда?"
Следва спокоен отговор:
"Що, бе? Ти да не изостана?
***

Посред нощ жена буди мъжа си:
- Скъпи, мисля че в къщата има крадец!
- И аз какво да правя?
- Иди да събудиш кучето.
***

Двама българи отиват в Египет. Влизат и в Хеопсовата пирамида. В нея обаче е адски задух и колкото по-навътре влизат толкова по-задушно става… Накрая единия вече не издържа и вика на другия:
- Не мога повече, много задушно тука, аре пиши „К*Р“ и да излизаме!
***

21:44 - Тя : Скъпи, мачът или аз?
23:35 - Той : Разбира се , че ти скъпа.
***

Какво мислиш да правиш?
-Нищо.
И вчера нищо не прави..
-Не съм приключила..
***

- Ама аз не бях пиян!
- Брат, ти беше прегърнал прасето на съседите и крещеше "Деляне, не ходи в Брюксел!!"
***

Отива мъж в черквата да се изповяда. Попът му казва:
- Как искаш да ти опростя греховете, като от джоба ти стърчи бутилка с ракия? Бягай навън да я излееш!
Излиза мъжът и след малко се появява отново.
- Е, изля ли я?
- Не. Не мога. В тази бутилка половината ракия е на кумеца.
- Нищо, бе, иди навън и излей твоята половина!
- Абе, май няма да стане.
- Защо?
- Щото моята половина е отдолу!

Всяка сутрин нови вицове