неделя, 29 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г.

СмЕх

Един свещеник се качва на самолет. По време на полета стюардесата му предлага чаша уиски. Отчето посяга към чашата, но преди да отпие, задава странен въпрос:
- На каква височина летим ?
- 8000м.
- Оооо не, благодаря! Прекалено сме близо до шефа.
***

Един нашенец щял пътува за Франция по работа, обаче стоял и пиел бира в кръчмата омърлушен. Дошъл негов приятел и го попитал:
– Защо си така омърлушен?
– Ще пътвам за Франция, а не знам нито думичка френски.
Приятелят му отвърнал:
– Много е прост фрнския език – пред всяка думичка слагаш „Льо“ и те ще те разберат!
Пристига нашият във Франция и решил да отиде на ресторант. Викнал сервитьора и поръчал:
– Искам една льо наденица.
Сервитьорът след няколко минути му донесъл наденица. Нашият доволен, поръчал пак:
- Една льо бира, моля.
Сервитьорът му донесъл бира.
Вечерта продължила в същия дух, нашият поръчвал, накрая поръчал дори и "Льо торта", която разбира се, получил.
Когато плащал сметката, доволен си казал:
– Ех, наистина е лесен този френски език.
Сервитьорът го погледнал накриво, па му рекъл:
- Абе аз ако не бях от льо Трън, щеше да ми ядеш льо к*ра!
***

Всички началници имат една любима фраза: "Незаменими хора няма". Но щом дойде време за отпуск, край - ти си единствен и незаменим!
***

Собственик на магазин наема нов продавач и го обучава. Влиза клиентка:
- Добър ден, госпожо! Какво ще обичате?
- Добър ден! Един пакет "Ариел", моля!
- Аз ви препоръчвам да вземете и най-новия омекотител Ленор! Много приятно ухае и прекрасно се комбинира с праха за пране!
- Чудесно! Дайте ми и един Ленор!
...Клиентката излиза! Собственикът:
- Видя ли как се прави! Тая дойде за едно нещо, а си купи две!
- Разбрах, шефе! Дай сега аз да пробвам!
Влиза млада госпожица и нашият почва:
- Добър ден, какво желаете?
- Едни превръзки Always!
- Освен превръзките, ви предлагам да купите и един препарат за миене на прозорци!
- За кво ми е препарат?
- Ми така и така не можеш да  ..., поне хвани прозорците си измий.....!
***

Днес става точно половин година, от както от утре започвам да спортувам!
***

- Въпрос за шестица: С какво се измерва напрежението?
Тишина.
- Въпрос за петица. С какво се измерва напрежението: А) волтметър, Б) амперметър,В) омметър.
Отново тишина.
- Въпрос за тройка: Напрежението не се ли измерва с волтметър?
***
Междувременно на Световното... Холандия срещу Колумбия - за пръв път дилърите се срещат с производителите без посредници.

Всяка сутрин нови вицове