неделя, 19 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

Когато на опашката ги мързи...

СмЕх

Диспечер от Бърза помощ:
- Ще ви помоля да обясните "Е*а му се мамата..." какво точно означава - падна ли, ток ли го удари, преби ли се, кола ли го прегази...?
***

Разбили са ми мейла. Не знам как са се досетили, че съм сложил за парола годината, в която папа Григорий IX канонизира Свети Доминик - 1234.
***

- Как не те е срам да се прибираш толкова късно, бе Петре?
- Не се сърди, скъпа. Бях у Иванови на домашно тържество.
- Какво тържество?
- Вчера жена му е избягала...
***

Навела съм се над клавиатурата... пиша му , пиша му дълго любовно писмо ..поглеждам монитора ..мамка му !! не съм сменила езика ! всичко на "английски" ..-(((
Абе , да се спасява ! Ако ме обича ... ще си го преведе по клавишите
***

И тихо плачеше момата,
в новата кола.
Колко лоша бе съдбата,
три педала, а краката - два.
***
Всяка сутрин нови вицове