събота, 8 ноември 2014 г.

Избрано с любезното съдействие на Бойко Борисов

Новият стар премиер Бойко Борисов  обича медиите и медиите обичат премиера. Благодарение на тях той стана пословичен с някои свои култови реплики. Ето някои от най-ярките.

„Вие сте прости и аз съм прост, затова се разбираме.“ - Към стачкуващи миньори в ОЦК Кърджали

„Всяка държава, която е закъсала и иска помощи, ако преведе пенсиите и заплатите такива, каквито са в България, веднага ще си оправи дефицита. Да направят пенсиите каквито са в България и след една-две години ще тръгнат нагоре.“

„Моите (кучета) са страхотни, но са точно като българите - трябва здраво да се държат. „

„Вече съм се променил и изкривил. Преди ми беше най-любимо да отида на мач на "Левски" на "Герена". По къси гащи и да люпя семки. Сега вече въобще не ми се ходи там. Ето това вече в мен е пречупената нормалност.“ — Интервю за в-к "Труд" по-повод рождения му ден, който е два дни по късно. 11 юни 2011

„Ние знаем как да се оправим с адвокатите, дето искат да ходят в Страсбург. Веднага им изкарваме нещата и те се отказват вече да ходят в Страсбург.“ — пред журналисти в Слънчев бряг

„По принцип аз съм по-силен, така по-якичък, не прави лошо впечатление това... На срещата на премиерите в Гданск г-н Берлускони застана зад мен и започна с педи да ми мери гърба. Разтвори си ръцете и извика на всички в залата: "Ето това е премиер, не е като вас!"“ — в интервю за в-к Труд, 23 септември 2009

„Воля има, пари няма.“ — Интервю на Бойко Борисов пред bTV, 6 Януари 2010

„Да си премиер е десет пъти по-лесно отколкото да си в МВР или кмет...Имаш телефон с копчета, всеки министър ти казва каквото искаш да знаеш, никой не ти пречи.“ — по Нова телевизия, 28 август 2009

- Знаете ли как правиме в момента конкурсите за автомагистрала "Тракия"? Взели сме един немец в агенция "Пътища", господин Шолер, не знам дали е тука, който да наблюдава, само искам да наблюдава. Във военно министерство камери 24 часа наблюдават някой да не пипне, да не отвори, да види листчетата! Като в "Биг Брадър" сме! И комисията, отива - отваря: цена, време, който спечели, щото са европейски пари. Така правиме конкурсите в момента за инфраструктурните проекти! Камери 24 часа! Всеки може да отиде да погледне дали някой ходи да пипа листчетата!

За полицията: „Непрекъснато говорим на полицаите да бъдат вежливи, любезни, внимателни. Да помагат на възрастни дами и на деца. И наистина повечето го правят. Но тежкото ежедневие им се отразява зле. …Дъжд, сняг, жега - те са на улицата и стоят по 5 часа. После ги пращаме на друго събитие. И накрая някой го среща и го пита колко е часът и полицаят му удря един шамар.

Мишел Обама – пипната отвсякъде

“Мишел е много хубава жена, с приятно излъчване, със силно присъствие, висока, отслабнала – пипната отвсякъде” – за първата дама на САЩ, по време на посещение там, пред журналистката Валерия Велева, в. “Труд”, септември 2010г.

Уникален “Ролс Ройс” пред ООН, не разбрах на кой е

“Нали съм любител на колите и техниката, като видях златните лайсни и бялата тапицерия, идеше ми да питам шофьора може ли да го разгледам. Ама уникална машина!” – Борисов за бял “Ролс Ройс”, който видял пред ООН по време на официалното му посещение там, септември 2010 г., пред журналистката Валерия Велева, в. “Труд”.

Какво IT, ставайте овчари

“…Нямало работа? Как да няма? Търсят се овчари! Агнешкото месо и овче така се търсят в цяла Европа. В зеленчукопроизводството. Ама той нямал (работа), защото бил IT-специалист…” – в отговор на въпрос на студенти