четвъртък, 1 септември 2016 г.

Бойко Борисов: Само идиот може да каже, че съм пощенски гълъб

Трябва да сме усмихнати, за да сме по-красиви.

Така министър-председателят Бойко Борисов отговори на Антон Хекимян по БТВ тази сутрин дали е добре. На забележката на водещия, че са го нарекли куриер и говорител на Ердоган или пощенски гълъб, Борисов каза, че само идиот може да каже таакова нещо.

Някой идиот може да го каже. Защото нито Джо Байдън е пощенски гълъб, нито адвокат... Когато сега президентът Обама, вицепрезидентът Байдън, Путин - кой ли не! - търсят варианти за... Как да го нарека – колкото може по-успокояване на ситуацията с Турция.

Защото на нашата граница имаме една 80-милионна държава, която е иконочисеека колос. Ако тя почне да се срива – просто  аз не знам тези хора дали си дават сметка, че ако не се вложи висша дипломация от целия ЕС, от целия свят, последиците са катастрофални, исторически през вековете. То не веднъж и два пъти се е случвало през вековете.
Борисов допълни, че е говорил един час с Доналд Туск за исканията му.

Вече най-ме дразни изречението "България не е сама" - вие не сте сами! Казах и на Меркел - практически действия искам: техника, хора!


Борисов: Ще са кандидатирам, но на следващите президентски избори. Заради играта!


На следващите избори ще се кандидатирам. Защото мисля, че тогава вече ще съм на възраст, в която каквото ще съм могъл, ще съм дал на изпълнителната власт. Ще се кандидатирам просто заради играта, допълни той. Генерал Радев затова се прави сега на бабаит, защото знае, че няма да влизам в битка за "Дондуков 2", допълни премиерът.

По повод БСП той обяви, че им знаел "целия репертоар" и се чуди на "колегата Радев", когото винаги е харесвал като ВВС-ар.

Така ми напомняше Бриго Аспарухов в това студио – когато решиха генерал да изкарват срещу генерал и пуснаха Бриго Аспарухов за кмет на София. После се скри за 3-4- години.

Борисов каза още, че "имаме още две години" да управляват с Реформаторите и че днес ги е поканил на среща всичките.



Обновена!