петък, 2 септември 2016 г.

Служителка на Министерство на външните работи пребила Рут Колева

Служителка на Министерство на външните работи е пребила певицата Рут Колева на наказателен паркинг в столичния квартал „Подуене“. Това твърди самата изпълнителка на профила си в социалната мрежа Фейсбук.

„Полицията току-що ми съобщи как въпросната биячка Деница Михайлова им казала многократно, че „била важна във външното министерство“. Браво! Държавни служители бият хора безнакзано. Повод за гордост“, написа тя. Припомняме, че Деница Михайлова, която е циганка, нашумя през 2013 година с участието си в сериала „Стъклен дом“.

Певицата Рут Колева е била пребита преди минути на наказателен паркинг в квартал „Подуене“ в столицата, докато чакала да си плати глобата и да си вземе автомобила. „Прегрешението“ на младата изпълнителка било едно – тя направила забележка на госпожа, която, заедно със съпруга си арабин, се карала с полицаите и отказвала да плати глобата за колата им.

Ето и целия разказ на певицата, който публикуваме без редакторска намеса:

Изродщина по ориенталски (или как един спокоен ден се превърна в кошмар). Случвало ли ви се е да ви дигнат автомобила? Еми не е приятно? Разбира се, това е нищо в сравнение с това, което ще ви разкажа сега. Седя на опашка на наказателния паркинг в Подуене и чинно чакам да си платя глобичката и да си взема количката.

По традиция пред мен има поне 6-7 човека, които чакат за същото с разликата, че на едно от гишетата се развива скандал между служители и една госпожа. Госпожата грубо отказванда си плати глобата и тя и мъжът и (арабин) започват да обясняват на английски колко ужасна е България, българите какви сме измамници и прочее. След няколко минути сипане на обиди аз не се сдържах и помолих очтиво господина да не генерализира българите и да спре да обижда. В тоя китен момент, жената започва да ме обижда с епитети като „Наркоманка“, „Ти ще видиш“, „Облечена си от втората употреба“(??!? След което ми показа часовника си и каза, че бил. Струвал 30 бона) и прочее. На излизане аз тръгнах да снимам това симпатични семейство, ако не друго – то за спомен.

А и защото имам право. Разбира се последвалото минава границите на всякакви общоприети норми – ЖЕНАТА СЛИЗА ОТ АВТОМОБИЛА И МЕ НАПАДА! С ЮМРУЦИ (шутове, скубане и тн). Пред свидетели. Аз в шок, звъня в полицията, която идва и не прави нищо (докато жената с мерцедеса започва да лъже и да обяснява как съм я наричала „курва“, и как щяло да ми се стъжни). Да споменавам ли, че това се случва пред охранителните камери?

С цялата си наглост, тея двамата започват да обясняват на полицията как въпросния арабин (Адил Саид Ахмед ал Шанфари, а биячката е жена му – Деница) бил инвестирал 100 милиона в България, все едно това им дава право да бият хората… Трагедия. Сега съм в 5то районно, насинена… Чакам да си подам жалбата и да видим дали в тая държава има капка справедливост.