понеделник, 9 октомври 2017 г.

Антон Тодоров подава оставка като депутат

Антон Тодоров подава оставка като народен представител от ПП ГЕРБ. Това стана ясно от писмо на депутата до ръководството на ГЕРБ, съобщиха от пресцентъра на партията.

"Заради опитите репликите ми да бъде превърната в етикет на партията, от която съм избран, на нейния лидер и милионите хора, гласували за мен, моля да приемете оставката ми като народен представител," се посочва с писмото.

Тодоров обяснява, че "в рамките на по-малко от десет дни съм обект на безпрецедентна атака от среди, които никога няма да ми простят разкритията, направени за олигархията, задкулисието и техните командири". Според него думите му в сутрешния блок на Нова тв към водещия Виктор Николаев са били изтълкувани абсолютно погрешно.

"Въпреки поднесените от мен публично извинения, атаката не само не спира, но и повлича след себе си авторитета на ГЕРБ, на нашия лидер и цялото ръководство", пише още депутатът.
Той за пореден път поднася извинения към Виктор Николаев, към зрителите на Нова тв и към всички български медии, които е засегнал с изказването си.

"Заявявам категорично, че заради моя култ към свободата и онова, за което съм се борил повече от 28 години, че няма да позволя да бъда превърнат в нарицателно за цезура и заплахи. Несвободата на медиите и журналистите в България е нещо, което се свързва с режим, срещу който аз цял живот съм се борил. Изконно правило за мен е, че четвъртата власт е абсолютно независима от останалите. Свободата в медиите за мен е основна ценност, която позволява да бъдат защитавани фактите", пише още Тодоров.
И пояснява, че решението е изцяло негово и съобразено със собственото му разбиране за носене на политическа отговорност.