вторник, 29 януари 2013 г.

СМЕХ


Допитване:
Да се развива ли пиар кампанията в подкрепа на ГЕРБ чрез уволнение на нови министри?
         *
Днес  минавайки през кръстовища ходете бавно и гледайте интелигентно- търси се министър на образованието и науката.
         *
Първо правило при теглене на кредит: След като ви преведат парите, веднага да си купите огнестрелно оръжие...
         *
Прибира се съпругът у дома и вижда жена му мери нови обувки.
- Представяш ли си - казва му тя - прибирам се и гледам кутия. Отварям я а там обувки, точно моят размер. Съпругът се усмихва доволен. След известно време като се прибира гледа жена си пробва нова рокля.
- Слизам в подлеза, а там гледам забравена кутия - казва му тя. - Отварям я а вътре тази рокля и същия номер като за мен.
Мъжът с въздишка отвръща:
- На теб повече ти върви. Вчера под кревата намерих мъжки гащета и при това не бяха моят номер.
          *
В ресторанта:
- Келнер, пилето ми е сурово!
- И как разбрахте?
- Изкълва ми гарнитурата!
          *
Кит плува вкръг около самка и с упрек й говори:
- Колко страни по света, стотици екологически организации, сума ти политически лидери, милиони хора - всички се борят за това, нашият вид да продължи да съществува, а ти ми разправяш - "Главата ме боли...".
          *
Най-добре е да скъсаш с любовницата си в “Макдоналдс” – там няма остри ножове и вилици, чашите са картонени и винаги можеш да се скриеш зад някое дебело детенце.
          *
На Северния полюс няма рапъри понеже на ескимоските деца им е невъзможно да израснат на улицата.