четвъртък, 3 януари 2013 г.

СМЕХ


Стар евреин едва диша на смъртния си одър. Внезапно отваря очи и казва на стоящия до него внук:
- Мони, замириса ми на пържена риба, донеси ми едно парченце, моля те.
Внукът се връща след няколко минути и казва:
- Баба каза, че не може. Била за погребението...
                          *
- Трябва да звънна на жена си, сигурно се притеснява, къде ли съм?...То самият аз вече се притеснявам...Къде съм?!
                          *
Жената на програмист му носи кафе. Той без да отделя поглед от монитора, взима кафето и отпива. Казва и:
- Не мога да го пия без захар!
- Знам, скъпи, - отговорила жена му. - Просто исках да ти чуя гласа...
                         *
Среден пръст - вече 50 години лидер на пазара на мигновените съобщения!
                         *
Как да се напусне партия?
Трябва препоръка от двама безпартийни.
                         *
За да се запази семейния мир са нужни любов, нежност, търпение, уважение, разбиране...и разбира се, два компютъра.