събота, 2 февруари 2013 г.

СМЕХ


 Днес е 2 февруари.Та на тази светла  дата, пътувал си един човек от Варна за София.
Около Шумен изкача някакъв целия в зелено и му маха да спира.
Какъв си ти бе, пита нашият човек?
Аз съм гей в зелено, отивам на гей парад в Русе. Може ли да ме откараш?
Отказал му и си продължил по пътя. Не щеш ли край В.Търново скача някакъв, целия в червено...
Какъв си ти бе?
Аз съм гей в червено, отивам на гей парада в Русе.
Отказал му нашия с мотива: В коя посока си, че аз съм в друга и си продължил.
Но на разклона за Троян и Ловеч, от храстите изкочил един целият в синьо и му маха отново. Писнало му на човека и направо му вика:
Чакай сега, нека позная...ти си гей в синьо и бързаш за гей парада?
Онзи му отговаря:
А бе ти си дай документите за проверка, пък аз ще ти кажа кой е гей...
              *
Една баба решила да си купува бански. Отишла в мола, взела едни бикини и влязла в пробната да ги мери.
След като се позабавила вътре, учтивият консултант се приближил до пробната и попитал:
- Какво става, да ви донеса ли горнището?
- Аааа, нема нужда, чедо, то всичко се събра у долнището.
             *
От КАТ ми изпратиха снимка, на която превишавам скоростта.
Аз пък им пратих видео, на което плащам глобата на катаджия в брой.
             *
В лудницата:
- Как е онзи пациент, който се мислеше за Иван Асен Трети?
- Оправя се малко по малко. Сега се мисли за Иван Асен Втори.
             *
След операция, фолк певица пита доктора:
- Кога ще може отново да правя любов?
- Трудно ми е да кажа - казал доктора, - досега никой не ме питал такъв въпрос след махане на сливиците.
             *
В болница празнуват юбилей. Очният лекар навършва 30 години трудов стаж. Подаряват му картина, на която е изобразено око, а в зеницата на окото се отразява очният лекар, които го преглежда.
Всички ръкопляскат и го поздравяват. Не ръкопляска само гинекологът.
Утре е неговият юбилей.
             *
Финансовата криза в страната е толкова голяма, че вече момичетата се женят по любов...
             *
- Къде държите спестяванията си?
- В мечтите си.