петък, 22 март 2013 г.

СМЕХ

Сръбски полицай спира българин и му дава лист и химикал:
- Ето тук пиши всички нарушения, които си извършил до момента, но на финикийски.
Шофьорът се зачудил:
- Абе, брато, аз не знам финикийски.
- Пиши, пиши, колкото знаеш - настоявал полицаят.
Нашенецът сгънал листа, пъхнал 10 лева вътре и го върнал заедно с химикалката. Полицаят погледнал, почесал се и казал:
- Я, не знаеш финикийски, че ти половината вече си го написал.
              *
Топката още летеше към прозореца на директора, а децата вече играеха на криеница...
              *
Жена му го подозираше, че си има виртуална любовница. Напоследък беше почнал да пише много добре, ползвайки само едната ръка.
              *
Доверието е най-важното в една връзка. Трябва да си на 100 процента сигурен, че тя няма да каже на жена ти.
              *
Дядо Коледа отива на психолог.
- Какво те води насам? - пита психологът.
- Не вярвам в себе си. - отговорил Дядо Коледа
- Е, това не е сериозен проблем. По-лошото е, че аз вярвам в теб.
              *
- Как мислиш, дали не ми е много дълбоко деколтето?
- Ами май да! Даже космите по гърдите ти се виждат!
- Как така? Че аз нямам косми по гърдите!
- Ами значи определено е дълбоко.
              *
надпис в кабинет по зъбопротезиране:
"Бог ни дава зъби два пъти в живота. А третия път вече трябва да се плаща."
              *
Той: Защо не можеш да готвиш?!
Тя: Аз мога да готвя! Но защо ти не можеш да го ядеш това?!