неделя, 31 март 2013 г.

СМЕХ

Уличен протест. Полицай удря в гърба жена и тя пада. Минава Сергей Станишев оттам и 
подава ръка. Тя му благодари.
- Ще ми благодарите истински, като гласувате за нас на изборите, казва той.
- Е, г-н Станишев, полицаят ме удари все пак по гърба, не по главата.
           *
Власт като турлю-гювеч

Президента-комсомолец.
Премиера-огнеборец.
В МВРе-акъл пращи,
във Финансите-мечти!
Кражбите от село Мечка
огледа -от важна клечка...
Армия - без авиони,
а в Куиловци-шпиони!
Пенсии-клонят към нула,
в инфлационна молекула,
а строителства безчет,
просто молят за начет!
Екология?... Без думи!
Виж Несебърските дюни!
Икономиката ври, кипи,
в министерските глави
Веждьо ни дари култура:-
чалгагаджийската халтура.
Здравето - от Дедо Боже,
Доска просто толкоз може...
В просветата – позор:
ученици пишат - зор!
А науката във БАН,
е кат нарцис препикан.
Виж съдебната система,
вечна на Европа тема,
с обновено Ве Се Се,
дето Право, не преде.
Прокурора - той от наще...
Хванат е по бели гащи
със жена си във комбина,
данъци-имот прикрива
и изважда ги на сгледа,
кат се съди със съседа.

Всичко е турлю-гювеч,
всеки ще загуби реч,
като гледа отстрани:-...
Аз на теб, на мене ти!

А народът ни малее...
Само Вожда да живее!!!
            *
От Русия
В аптеке:
 – Вам чего?
 – Мне тест на беременность.
 – А какой?
 – Отрицательный, если можно.
            *
- Искате ли да живеете милион години?
- Общо или още?
реплика на Ванко:
Стига с тая Лили Иванова!
             *
Резултат от телефонна анкета в САЩ дали нелегалната емиграция е сериозен проблем:
40 процента - "Да, това е сериозен проблем"
60 процента - "No hablo ingles"
            *
- Гледам, че идваш пеша на работа - от бензина ли пестиш?
- Не, от фитнеса.
            *
Той:
- Хайде.
Тя:
- Не.
Той:
- Аз два пъти не предлагам.
Тя(веднага):
- А аз два пъти не отказвам.
             *
Закъснява Иванчо за час. Учителката го пита:
- Защо закъсня?
- Нападна ме бандит.
- О, Боже! И какво стана?
- Открадна ми домашното...