сряда, 6 март 2013 г.

Наша гордост

Скандален клип!  Николай Младенов разказва как пренасял незаконно пари през границата!

Клип с участието на външния министър в оставка Николай Младенов  взриви социалната мрежа Фейсбук и предизвика множество въпроси: Гледа ли прокуратурата телевизия? Ще се самосезира ли? Външният министър Николай Младенов признава  , че е извършил престъпление. Дипломат N1 с гордост разказва валутното си нарушение през смях  пред водещата Искра Ангелова.
Всъщност темата я захваща самата тя, припомняйки на Младенов, че преди време в частен разговор й е споделил как е пренесъл нелегално куфар, пълен с пари, през границата със Сърбия.
„Кой ти я е разказал тази история?… Да, това е истина. Само че не беше куфар, а чанта”, разтегля устни в широка усмивка външният министър.
„Вие ми го разказахте! На един рожден ден”, припомни му Ангелова, а Младенов избухва в смях: „Сигурно съм бил много пиян”.
След което обаче преспокойно продължава с признанията си:
„Това беше по време на режима на Милошевич. Тогава аз бях в Отворено общество в София и той беше спрял финансирането на фондацията в Белград. Беше ги подгонил и един от начините да получат средства беше чрез София. Тогава ми се наложи да играя ролята на куриер. С една чанта носех пари там, за да могат хората да си заплатят заплатите”, впуска се в обяснения Младенов.
„Ама как така?! Не ви ли провериха на границата?”, в пълно недоумение пита Искра Ангелова.
„Не знам с кой акъл съм го направил. Провериха ме, но не ми отвориха чантата. Ако я бяха отворили, сигурно личната ми история щеше да е съвсем различна”, не спира доволно да се усмихва Младенов и допълва, че обяснил на проверяващите, че има гадже в Белград и отивал да я види. Мацката се казвала Соня, живеели на един кой си адрес и… той, видиш ли, й носел чанта с пари.   ВИЖТЕ КЛИПА