вторник, 19 март 2013 г.

СМЕХ

Разписание на държавния служител:
08:00 Начало на работния ден.
08:30 Пристигане на работно място.
08:45 Пауза за кафе.
10:00 Проверка на електронна поща
11:00 Подготовка за обедната почивка
12:00 Обед
13:00 Край на обедната почивка
13:30 Връщане от обедна почивка
14:00 Сърфиране из интернет
15:00 Пауза за чай
16:00 Подготовка за тръгване към къщи
16:30 Тръгване за вкъщи
17:00 Край на работния ден
          *
Един шар пей и един питбул си говорели. Питбулът казал:
- Виждаш ли я тази дупка в кожата ми?
- Виждам я.
- Е, тя ми е от един доберман. А тази виждаш ли я? Тя ми е от един булдог. А тая ми е от един мастиф.
Шар пеят започнал да рови из гънките на кожата си. Ровил, ровил, изровил нещо и го показал на питбула:
- Тая дупка виждаш ли я?
- Виждам я.
- Е, това ми е задника.
           *
Появи се бира "желязната лейди". Проблемът на тази бира е, че като я отвориш, тя ти казва "Ти си ми втория!"
           *
Жена казва на мъжа си:
- Каква чудесна двойка са новите ни съседи. Той през цялото време и прави комлименти, прегръща я, целува я. Ти защо не правиш така?
- Е че как? Аз даже не я познавам.
           *
Парадокса на новото време: С торбичка на Билата пазаруваш в Кауфланд..
           *
Доктор към пациент с наднормено тегло:
- Ако ходите всеки ден по 10 километра, то след година ще влезете в норма.
След година пациентът звъни на доктора:
- Докторе, свалих излишните килограми, но сега имам един проблем.
- Какъв е проблема?
- На 3650 километра от къщи съм!
           *
Мъж казва на любовницата си:
- Скъпа, колко жалко, че не сме се срещнали, когато още не съм бил женен.
- Но тогава аз съм била на 12 години.
           *
Началник - това е човек, който идва на работа навреме в деня, в който вие закъснявате, и закъснява в тези дни, в които вие идвате навреме.