сряда, 10 април 2013 г.

СМЕХ

Държавата се издържа от събраните данъци - народа от укритите...
         *
Една брюнетка пита блондинка:
- Защо си така тъжна, скъпа?
- В посолството са отхвърлили молбата ми за виза.
- И защо?
- Накрая на молбата пишело, "Не попълвайте", а аз съм написала: "Добре."
          *
Какво ли е трябвало да изобразява канадския флаг, та после се е наложило да го прикриват с кленово листо?!...
          *
Видео игрите контролират живота ми. Добрата новина е, че имам още два допълнителни!
          *
"Хлебарките в този хотел бяха толкова големи, че можеха да ми помогнат да си пренеса куфарите."
          *
Църквата у нас е не само отделена от държавата, но и от религията.
          *
- Тате, извънземните приятели или врагове са ни?
- Защо питаш, Иванчо?
- Дойде един извънземен кораб и взе баба.
- Ааа, в такъв случай са ни приятели.
          *
Пътува Явор със самолет и си включва лаптопа и вижда съобщение:
"Намерено е ново устройство - самолет Боинг 737. Продължаване на инсталацията: yes/no?"