понеделник, 15 април 2013 г.

СМЕХ

- Тате, когато порасна, ще мога ли да правя каквото си искам?
- Не, синко. Тогава вече ще си женен...
       *
Земетресение в Турция. Загинали 5000 турци. САЩ ще изпрати хуманитарна помощ в размер на $ 5 млн., Русия ще изпрати пет самолета с храна, а Германия ще изпрати 5000 турци.
       *
- Слушай, Моше, ако имаше два Мерседеса, с всички екстри, бар и всичко останало, ти би ли ми дал единия?
- Скъпи Шломо! От кога се знаем с теб? Тридесет години? Приятели сме от училище. Защо изобщо ме питаш тогава? Разбира се, че ако имах два такива Мерседеса, единият щеше да е точно за теб!
- А Моше, представяш ли си, че имаш две луксозни яхти, абсолютно еднакви? Би ли ми дал едната?
- Шломо, защо ми задаваш такива въпроси? С теб сме като братя, ти си ми кум, и на Бар Мицва на сина ми беше, и въобще... Разбира се, че ако имах две такива яхти, бих ти дал едната!
Продължават... След малко Шломо пак се обажда:
- А представяш ли си, Моше, че имаш две кокошки...
- Шломо, това вече не е честно. Ти знаеш, че аз имам две кокошки!...
        *
Работа на мъжа е да извърши подвиг (например, да убие дракон).
Женска работа е всичко останало: да изглади риза и панталони за мъжа да, който извършва подвига, да лъсне меча и доспехите, да изчисти коня и да му сложи седлото и сбруята, да нахрани мъжа преди подвига, да му напомни за мястото и времето на извършване на подвига, да го изпрати до мястото за извършване на подвига, да организира дракона, така че да не пропусне подвига на мъжа, след подвига да приведе бойното поле в порядък, да прибере ризата и панталоните в пералнята, да почисти меча и доспехите, да прибере коня в конюшнята, да разтреби тялото на дракона, да напише отчет за това, как мъжа е извършил подвига, да изглади ризата и панталоните на мъжа за следващия подвиг…
        *
Победителят в риалити-шоуто получава 1000 евро всеки месец до края на живота си!
п.с. Датата на края на живота ще определи спонсора на риалити-шоуто.
        *
Тайната на доброто настроение: първо четем новините, а после вицовете.
        *
Не е вярно, че във властта има неморални хора. Нека да бъдем обективни. Има и некомпетентни.
        *
Вкъщи единствената ми лицензирана програма е драйверът за мишката. А мишката я откраднах от работата.