неделя, 21 април 2013 г.

Актуално!

Каката на Бойко замени лелята на Костов!

След като преди години на медийната сцена се качи лелята на Иван Костов - Гълъбинка
Ръждева, която влезе в историята с фразата "Ваньо мрази комунистите, защото не го приеха в партията" и настояването й да получи хонорари от "Труд", сега на сцената е каката на Бойко Борисов, д-р Красимира Иванова. За разлика от злобната леля, която  критикуваше Ваньо, то  каката на Бойко не спира да го хвали! Ето и днешното участие на кака Краси:
"Очаквах този сценарий с оставката на кабинета на брат ми. А щом аз имах такъв сантимент, и той го е имал. Това струпване на тъмни облаци около него и нажежената атмосфера, вещаеха това", каза преди минута в предаването на Люба Кулезич сестрата на Бойко Борисов - д-р Красимира Иванова.
"Най-голямата грешка на брат ми беше предоверяването. Това прехвърчане на калинки беше подло към него. Но правилно го обвиняваха за тях. Защото той допусна тези калинки. А това вече е плод на негово предоверяване към определени хора", каза д-р Иванова.
Мълчанието на Бойко Борисов след падането му от власт било нормално, според сестра му. "Имаше време, когато обвиняваха, че с всяко включване на телевизора, той се появява. Нека да видим как е сега като го няма там. Аз не виждам голяма загуба от това, че той не стои на телевизора", каза д-р Красимира Иванова.
Самозапалването на хора, което според опозицията се превърна в символ на управлението на Борисов, д-р Иванова не го приема. "То не е саможертва, а показност. Самоубийството е психична диагноза. На никого не му е лесно, включително и на моето семейство. Аз научих за 1 час за тежката ми диагноза. Веднага се оперирах и продължавам да се боря", поясни бойковата сестра.
Бойко Борисов не е спечелил нито една стотинка от властта, категорична е сестра му. Той не бил беден, но бил и много богат. Имал пари от частния си бизнес. Живее в 100-годишната къща на родителите си. С Цветан Цветанов ги свързвала дружба, защото заедно започнали в МВР, заедно създали и ГЕРБ.
Красимира Иванова си пожела за Великден да прекара празника с брат си.
     ***********
Много обичам си моята кака.
Приятелка вярна за мене е тя.
Все ме закриля и ме напътства,
тя е опората моя в света.