понеделник, 27 май 2013 г.

СМЕХ

- Не се притеснявай! Ще намериш твоята принцеса!
- Притеснявам се, че докато я намеря, тя ще е станала вече кралицата-майка!
     *
Любовникът на едно младо момиче му подарил сребърни обици. Момичето не знаело как да обясни на майка си откъде ги е взело и като се прибрало вкъщи, казало:
- Мамо, виж какви обици си намерих на улицата!
Майката:
- Ех, ама си глупава... Аз на твоите години кожени палта намирах.
     *
Ако случайно сред вас има енергийни вампири ще ви кажа откъде точно да ми изсмучете енергията :)
     *
Известен художник дава интервю за пресата.
- Защо рисувате само пейзажи? - пита журналист.
- Защото нито едно дърво още не е дошло да се оплаква, че не си прилича.
     *
Баба носи в поликлиниката бурканче с урина за изследване. А там й казват:
- Бабо, не си донесла урина, а олио?
- А аз се чудя що ми изгоряха мекиците...?
     *
- Девойче, защо носите чорапи на толкова едра мрежа?
- За да не се хващат малки рибки...
     *
- Е, успя ли да си поставиш зъбни импланти?
- Не. Докторът ми откри много сериозни противопоказания.
- Какви?
- Липсата на нужната сума пари!