сряда, 15 май 2013 г.

Разкрития

Кандидат- депутат  гласувал за себе си, вотът му не е в протокола!

Александър Димитров води една от листите на ВМРО и на 12 май гласувал в столичното 51-во училище. В протоколите на секцията обаче неговата партия има нула гласа.
Димитров твърди, че пуснал бюлетина за себе си. Бил подкрепен от родителите и приятелите си, които сигнализирали, че гласовете им ги няма. 

„С мен се свърза един от моите съседи, който каза „Абе, Сашо, гласувахме за тебе, а защо има нула гласа в нашата секция?”, разказва кандидат-депутатът пред бТВ. Александър не повярвал, но признава, че от чутото косата му се изправила.
"Влязох, проверих, разпечатах протокола, в който срещу името на ВМРО пише 0 гласа”, обясни Димитров.

Александър е убеден, че техните бюлетини са част от схема за манипулация на изборите. „Дори и да приема, че приятелите ми са ме излъгали, че майка ми, баща ми и сестра ми не са гласували за мен, знам самият аз как съм гласувал. Също така смея да кажа, че бюлетината, която съм пуснал, е валидна. Защото аз самият съм в състояние, аз обучавам секционни комисии”, уточни кандидат-депутатът.

От РИК казват във връзка със случая, че машинации с изборните резултати са невъзможни и че най-вероятно става дума за грешка. В същата секция са анулирани 12 бюлетини, защото били недействителни - имало скъсани, непопълнени или със задраскани няколко номера на партии. От там дори предполагат, чеАлександър е пуснал една от недействителните бюлетини в секцията.

„Ако някой твърди, че бюлетината ми е невалидна, много се е объркал. Затова обвинявам лично председателката на комисията Пенка Кръстева,
която е попълнила собственоръчно протокола, и съм готов да се изправя срещу нея на детектор на лъжата”, заяви Димитров.

За нередностите в избирателната секция Александър ще пише жалби до главния прокурор и омбудсмана.

„Аз искам да попитам президента и министър-пр-ля . Г-н Плевнелиев, г-н Райков, къде е гласът ми”, каза още Димитров.