четвъртък, 9 май 2013 г.

СМЕХ

Най-скоростното такси се намира около Централната гара в София. Не успял даже да се нагласи
на седалката, пътникът открива, че вече е минал три километра според апарата.
     *
- Докторе,имам здравен проблем.
- След малко ще имате и финансов.
     *
В киното жена казва на мъжа, който седи до нея:
- Веднага си махнете ръкато от коляното ми! Броя до хиляда.
     *
- Роднина ли сте на тази дама?
- Да, но много далечен - бяхме 12 деца. Аз съм първородния, а тя - най-малката.
     *
Японски учени успяха да разберат повече за живота на кучетата с помощта на видеокамера, която се прикерпя към главата на животното и записва всички негови действия. Оказва се, че 90 процента от времето кучетата се опитват да си махнат видеокамерата от главата. Останалите 10 процента бягат от учените, които ги ловят за да сменят видеокасетата.
     *
Не съм злопаматен. Зъл съм, но паметта ми е слаба и не помня. Мога да си отмъстя, да забравя, и после пак да си отмъстя...
     *
Звъня й и казвам:
- Скъпа, моя бизнес фалира...
Прибирам се вкъщи, няма и следа от нея, всички парцали си взела. Голяма работа! За какво ми е жена без чувство за хумор?
     *
Шеф на автосалон отива в агенция за запознанства, търси си жена. Показват му каталог със снимки, харесва си една и пита:
- А тест-драйв има ли?