неделя, 23 юни 2013 г.

Смех

Христо Монов:
- Извинявам се, че наругах протестиращите,
аз просто исках само да ги напсувам.
     *
Мъж среща свой стар приятел. Кани го на гости, а там какво да види - в двора на домакина играят на тенис Новак Джокович и Григор Димитров.
- Как го направи? - попитал човекът.
- В блатото зад къщата ми живее златна рибка. Отиди да си пожелаеш нещо, но внимавай, че е глуха.
Отишъл мъжът и си пожелал:
- Направи цялата ми къща в злато!
Прибрал се вкъщи, а там тръбите текат, жаби крякат - цялата къща като блато. Отишъл веднага при приятеля си да се оплаче, а той му казал:
- Нали ти казах, че е глуха. Да не мислиш, че аз съм си пожелал да имам голям тенис!
    *
Ако на плажа един мъж гледа през бинокъл голите жени на плажа, това означава, че няма у дома компютър с достъп до интернет...
    *
Обичам еврейска музика. Половин ден търсих и чак тогава загрях, че да пишеш по търсачките "еврейска музика безплатно теглене" е безсмислено.
    *
Малка ромка отива при баща си и го пита: - Тате, тате, ще ме вземеш ли от детската градина? - Не, да те вземе мъжът ти. Аз съм на училище.
    *
- Какво може да е по-гадно от това да отхапеш от ябълката и да видиш червей?
- Да отхапеш от ябълката и да видиш половин червей!
    *
Вежливостта стана такава рядкост, че някои я приемат за флирт.