неделя, 4 август 2013 г.

Смех

Мъж милионер при гадателка:
- Представите си, влюбих се в 25 годишна, а аз съм на 65, но съм много богат! Как мислите, шансовете ми ще се увеличат ли, ако кажа, че аз съм на 55?
- Шансовете ви се увеличат, ако кажете, че сте на 75!
   *
Градска девойка за пръв път от години на гости на баба си.
- Бабо, а къде може тука да се ходи нощно време?
- Е в тая кофа...
   *
- Дъще, когато ти казвах да се прибереш вкъщи като Пепеляшка, имах предвид в 24:00 часа, а не с една обувка и без рокля!...
   *
- Иванчо, дай пример за разрушаващото въздействие на алкохола върху човешкия организъм.
- Какво, пак ли да водя нашите в училището?!
   *
Баба ми обичаше да казва:"По-добре да стреляш, да презаредиш и пак да стреляш, отколкото да светиш с фенерчето и да питаш - "Има ли някой тук?"
   *
Баща вози синчето си в претъпкан автобус. По едно време му казва:
- Синко, как не те е срам! Стани веднага от коленете ми и отстъпи мястото на тази какичка!
   *
У нас винаги индексират пенсиите справедливо: инфлацията е 5 процента и пенсиите се качват с 5 лева...