събота, 24 август 2013 г.

Честито!

Непобедимият Кубрат Пулев! Разби американец и чака Кличко

Кубрат Пулев е непобедим! Българинът защити Интерконтиненталната си титла и вече е следващият претендент на Владимир Кличко, който трябва да надвие Александър Поветкин, за световната титла. Софиянецът победи по точки в 12 рунда американеца Тони Томпсън-Тигъра на галавечер в немския град Шверин. Изключително мощна българска агитка подкрепяше Пулев през цялото време. Това беше победа №18 в 18-ти мач за Кубрат Пулев. Този успех означава, че българинът е претендент на Владимир Кличко за световната титла.

Резултатите на съдиите са следните: полският рефер - 116:112, британският рефер 118:110, амеракинският съдия 117:111

„Искам да благодаря на цялата публика в България, на публиката в залата. Имаше критични рундове, в които умората и опитът на противника горе-долу изравниха силите. Дори първите рундове бяха за него. През цялото време българската публика и моите приятели ми даваха кураж и това ми помогна много. Искам да благодаря на всички и да знаят, че българите сме №1. Всичко това е за България и нашата гордост“, заяви ексклузивно след края на двубоя Кубрат Пулев в ефира на телевизия „Диема“.  „Чакам мача на 5 октомври, за да видим кой ще победи между Кличко и Поветкин. Предполагам, че ще бъде Кличко. Ще се подготвя. На мен това не ми е върховата форма и вярвам, че мога още повече. Малко бях стегнат, тъй като 10-11 месеца не бях играл и това си оказа роля на ринга. В следващите мачове и по-специално за мача за световната титла ще тренирам добре и с Божията помощ и българите зад мен да направим фурор“, завърши развълнуваният Кубрат.