четвъртък, 10 октомври 2013 г.

Смех

След събличането на Петев, на "Герена" най-накрая видях гол през новия сезон.

     *
БСП толкова обичат бедните, че като дойдат на власт ги правят три пъти повече...
     *
Срещат се момче и момиче, съученици от гимназията. Момчето попитало:
- Как си, какво ново?
- Ами омъжих се в Германия - казала тя. - Имам две деца, успешна кариера! Ти?
- Аз съм тръгнал да си плащам интернета...
- Аха...а иначе?
- Иначе ще ми го спрат!
     *
- Но защо не може? Нали ти сам каза, че твоята врата винаги е отворена за мен!
- Това беше, когато ти вече бе вътре.
     *
Две крави си пасли.В пристъп на екзистенциализъм едната споделила:
– Понякога си мисля , че хората ни обгрижват само заради млякото и месото !?
– Айде стига с твоите конспиративни теории вече!
     *
Психиатрично заведение. В стола:
-Аз съм хан Аспарух, дайте ми една порция.
-И за мен една порция, защото съм цар Борис.
-За мен две порции!
-Защо? - пита учудена готвачката.
-Аз съм Кирил и Методий!
     *
- Имах следния случай, когато бях в гората..
- Давай накратко!
- Син на три години.