петък, 11 октомври 2013 г.

Смех

Журналистка взима интервю от Веско Топалов и решила да блесне с остроумие:

- А вие каква царица предпочитате - жива или дървена?
- Зависи в каква позиция...
       *
Преподавател по логика полудя, когато не успя да изтрие сухо вино с влажна салфетка.
       *
Пияни пернишки рибари през нощта хванали русалка. На сутринта се оказало, че това е сом, и всички много се срамували...
       *
През 1874 хокеистите са първи път са почнали да ползват протектор за слабините(суспенсуар). През 1974 година са първи път ползват каска. Минали са 100 години докато съобразят, че мозъкът също е жизнено важен орган...
       *
Чукчата се закопчава, излиза от колибата и вика на жена си:
- Тичам за акушерка до града! Ще гледам до девет месеца да съм се върнал!
       *
Жена останала вдовица.
Събрали се селяните и решили да и намерят съпруг, че така и грехът не е далече. Намерели подходящ кандидат, също вдовец. Само че човекът бил месар, прост човек, необразован. Жената въпреки това се съгласила и се оженили.
Първата вечер слага тя масата, а съпругът казва:
- Още леля ми казваше, че добрият християнин, никога няма да седне на масата без да е преспал с жена си.
Усамотили се те в спалнята, после вечеряли, а той отново:
- Още дядо ми казваше, че човек никога не бива да заспива без да е уважил жена си.
И пак.
Сутринта:
- А чичо ми казваше?
След обед:
- Некога баба ми казваше?
Минала се една седмица, питат селяните жената какво мисли за новия си съпруг.
- Вярно, той не е интелигентен, като първия ми мъж, но пък е от много добро семейство!
        *
Още не сте изпратили пет опаковки от кубчетата Maggi?
Изпратете бързо, че вече няма в какво да опаковаме!