четвъртък, 26 декември 2013 г.

СмЕх

На коктейл Джеймс Бонд стои до страшно привлекателна и сексапилна дама, и
съсредоточено си съзерцава часовника. По едно време дамата се изнервя от явната липса на внимание и се обръща към него:
- Какво толкова му има на Вашия часовник, че толкова го гледате?
- О, този часовник е много специален, с вграден изкуствен интелект, който улавя алфа-вълните от околната среда и ми казва всичко за това което ме заобикаля.
- И какво Ви казва например за мен? - кокетно запитва дамата.
Бонд се заглежда в часовника и заявява:
- Ами според него в момента Вие сте без бельо.
Дамата прихва да се смее:
- Вашият часовник е пълен боклук! В момента съм и със сутиен и с бикини....
Бонд замислено почуква по стъклото на часовника:
- Странно... пак избързва с 1 час....
***
В кабинет “Сексолог”:
- Ох от 5 години насам не изпитвам никакво удоволствие от секса - оплаква се пациентка.
- Легнете на кушетката да проверим.
Извършена е практическа проверка.
- Сега изпитахте ли удоволствие?
- Не – отговаря жената.
- Хм! Интересно, нека и колегата да провери.
Идва колегата от съседния кабинет и извършва практическа проверка.
- Сега изпитахте ли удоволствие?
- Не.
- Но това е ужасно! Вие сте направо за сексолог.
- Защо вие какви сте?
- Не виждате ли – бояджии.
***
Фотограф се готви да снима възрастен мъж и неговия голям син и предлага следната композиция - бащата седи, а синът стои до него, положил ръка на бащиното рамо.
- Извинете, - обръща се възрастният мъж към фотографа, - но композицията ще изглежда по-реалистична, ако синът ми стои до мен, пъхнал ръка в джоба ми...
***
В навечерието на Коледа мъж се клатушка по улицата, носейки елхичка. Една възрастна дама го вижда и с изумление казва:
- Как не Ви е срам по Коледа да се напивате, вместо да стоите при семейството си?
- И на мен ми се иска да се прибера, но не знам как да се измъкна от тази гора?
***
Дискотека у село Борован, Врачанско. Купоня е към краа си, ма ората сакат музиката да продължи.Тогава диджея се обадил и казал:
- Ей, виа сте свободни ора, ма я сабалем съм овчар...
***
Майка казва на 30-годишния си син: "Сине, виждам, че ти е трудно да си избереш спътница в живота, затова реших да ти помогна. На пет хубави момичета дадох по 100 лева за една седмица, за да видим какво ще направят с тях, а според резултатите ти сам ще прецениш коя е най-подходящата". След една седмица момичетата се явяват пред "журито" и отчитат резултатите. Първата: "Аз похарчих всичките пари за дрешки и козметика, даже не ми стигнаха, та взех назаем още 50 лв. от една приятелка". Втората: "Аз похарчих точно 100 лв. за развлечения - ходих на концерт на "Пайнер" и после се почерпихме с приятели". Третата: "Аз похарчих 50 лв. за двудневна почивка на морето, а останалите 50 си ги спестих". Четвъртата: "Аз не съм похарчила нито лев, защото си имам достатъчно пари за всички нужди". Петата: "Аз също не съм похарчила нито лев, даже добавих 50 лв. от себе си". Майката попитала сина си: "Е, какво ще кажеш, сине, коя от петте си избираш?". А синът отговорил: "Ей оная, с големите цици!".
***
Политиците са като деца - ако не ги чувате, значи са направили беля.