неделя, 8 декември 2013 г.

СмЕх

Карикатура от 1944г.
Обадил се Цветан Цветанов на радио Ереван и казал:
- Добър ден. Искаме Бойко Борисов да стане национален герой. Какво трябва да направим?
- Национален герой като кого?
- Като Васил Левски примерно...
- Ами обесете го!
***
Отворено писмо до Европа в една опорна точка: 1. HELP!
***
Най-скъпият тарифен план е този на жена ми! Вчера, едноминутен разговор с нея ми струваше над 200 лева!
***
На една жена умрял мъжът й . Тя пожелала да го кремират . Като се прибрала вкъщи, излязла на балкона с урната в ръка, отворила капачето, загребала с ръка от праха на мъжа си, издухала го в градината и казала :
- Грозна съм била, а?
Загребала втори път и отново издухала праха в градината :
- Криви ми били краката, а?
На третия път издухала всичко от урната и казала :
- И не съм можела да духам, а? ...
***
В полицейската академия провеждат приемем изпит. Задачата е колко прави три по три. Влиза първия кандидат:
- Колко е три по три?
- Три.
- Не.
-Четири.
-Не.
- Пет.
-Не.
Комисията решава. Глупав е, но все пак има развитие. Приемаме го. Влиза втория кандидат
- Колко прави три по три?
- Пет.
- Не. Колко прави три по три?
- Пет. Не. Колко прави три по три?
- Пет.
Комисията решава. Глупав е но упорит. Приемаме го. Влиза третият кандидат. Председателя на комисията пита:
- Колко прави три по три?
- Девет. - отговаря кандидата.
Председателя на комисията казва:
- Умен е, но местата свършиха.
***
Стария евреин Моше чете книга преди заспиване. Чете и от време на време гаси лампата и веднага след това пак я светва. Жена му Сара не издържала:
- Моше, какво си играеш с лампата. Защо ту я гасиш и пак я светваш.
Моше мъдро обяснява:
- Виж Сара. Страницата мога да прелистя и на тъмно. Няма нужда да хабим тока.
***
-Ставай, скъпи, вече пеят първите петли.
- Какво ме интересува? Да не съм кокошка.