четвъртък, 13 февруари 2014 г.

СмЕх

Сега в bTV като останат само Слави и Емо Чолаков, как ще си разделят програмното време?
***
Шмулевич отива при равина:
- Равине, случи ми се голяма беда! В ляво и дясно от моя магазин отвориха два огромени супермаркета! Какво да правя?
- Не бъди толкова притеснен! Просто напиши на твоята врата с огромни букви "ВХОД".
***
В частен лекарски кабинет влиза мъж.
- Съблечете се... И по-бързо, че имам работа!
- Ама защо...
- Аз съм лекарят, щом казвам ... действай, че бързам!
Мъжът се съблича.
- Кажи сега... какво има?!
- Докарах въглищата. Къде да ги разтоваря?
***
Гледам, че доста хора се притесняват, че нямали гаджета за 14-ти февруари, а почти никой не се вълнува, че е неграмотен за 24-ти май...
***
- Какво е матриархат?
- Матриархат е, когато жената се обръща към стената и захърква, а ти целия в сълзи - взимаш децата и заминаваш при баща си...
***
- Жена ми много ме тормози, направо не ми дава да дишам!
- Моята пък обратно, още от вратата ми вика:"Я ми дъхни!"