петък, 14 февруари 2014 г.

СмЕх

Съобщение до всички служители във фирмата:
Всички, които ще празнуват по стар български обичай Трифон Зарезан, са освободени от работа на 15.02. А тези, които ще празнуват Свети Валентин да вземат предпазни мерки. Весел празник!
***
Две приятелки клюкарят:
- Как изкара вчера?
- Ами странно.
- Защо?
- Защо ли? Моя ме покани на ресторант. Чак на четвъртата бутилка вино разбрах, че не празнуваме Свети Валентин, а Трифон Зарезан...
***
Приятели си говорят кой как е изкарал на 14.02.
- Аз бях на Хаваите!
- Аз бях с 10 мацки в президентския апартамент!
- Аз бях с вас в кухнята, ама не пуших!
***
Честният политик умрял от глад, а след това другите политици го изяли.
***
- Слънчице!
- Да, мечо?
- Ще станеш ли да направиш кафе, сладката ми?
- Разбира се, зайо!
- Благодаря ти, пиленце.
- Няма защо, златце.
- Обичам те, писе!
- И аз те обичам, пухчо!
- Чакай малко! Ти също не се сещаш как се казвам, нали??!
***
Седят си мъж и жена на терасата и се наслаждават на прекрасен залез…
Мъжът тихо прошепва:
- Обичам те…
Жена му саркастично го пита:
- Ти ли говориш или бирата?
Мъжа отговаря..
- Аз говоря … на бирата…
***
Вече имали нова ВИАГРА с ГИНКО БИЛОБА.
Като вдигнеш самолета,да се сетиш за къде си тръгнал