сряда, 23 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

СмЕх

Ако наблюдаваме маймуните известно време, оставаме с впечатлението че те всъщност знаят как да станат хора, но не искат.

***
- Какво работиш?
- В държавната администрация.
- А какво по точно ?
- Честно, брат, не знам.

***
Малка, крехка девойка - санитарен инструктор издърпва от бойното поле тежък, як мъж, а той и говори:
-Остави ме, сама се спасявай.
-Няма да те оставя!
-Остави ме, на тебе говоря! Тежко ти е!
-Нищо, ще те влача.
-Остави ме, ти казвам!
-Не!
-Поне от коня ме свали тогава…

***
Нощ в прерията. Пред една палатка седят трима трапери и готвят вечеря. Изведнъж в храстите се чува шум. Първият трапер скача, вади пистолета и се шмугва в храсталака. От там се чува "Тряс". Траперът се връща с огромна синина под окото и сяда мълчаливо при огъня.
След малко отново нещо изшумолява в храстите. Вторият трапер вади пистолета и се шмугва в тях. Отново се чува "Тряс". Вторият трапер се връща с огромна синина под окото и също сяда мълчаливо до огъня.
Трети път се чува шум в храстите. Третият трапер става, вади пистолетите и тръгва. Чува се "Тряс", последвано от два изстрела и отново "Тряс".
Първият трапер тихо прошепва на втория:
- Абе, тоя два пъти настъпи мотиката май?

***
- Ако се откажеш от пушенето и пиенето, ще доживееш до осемдесет години.
- Твърде късно е! Вече съм на осемдесет и три!

***
Едно време жените търсеха сред всички мъже поне един красавец. Сега търсят сред всички красавци поне един мъж.

***
Излезе нова компютърна игра за пенсионери: Контарстрайк в поликлиниката! Тези на опашката срещу тези, които искат само да попитат!

ВСЯКА СУТРИН НОВИ ВИЦОВЕ!